منم جزو خوش شانسام😂
اره وضعیت الان من🫠
ما از اول همین بودیم،مدت هاست خواب بعدازظهرش رو هم حذف کرده،ماشالا ۱۳ساعت یک بند بیداره ۱شب میخابه
تنها نیستی به زور میخوابونمش بعد میخوام بزازم سر جاش گریه میکنه پاشو میکوبه زمین و بلند میشه😑
من از اول خواستم خواب این بچه تنظیم بشه نشد که نشد فقط خودمو داغون کردم
منم همینم اینقدر حرص میخورم سر خواب این بچه که نگو الان ظهر نخوابید هرکاری کردم منم ولش کردم
بله بچه مناز ساعت ۱ تا الانداره ی بند جیغ میزنه چشاش خواب میره ب زور پا میشه میره اشبابازی میاره دوباره همین روند دیگ سرم درد گرفته
دختر منم ی روزایی اینجوریه انگار از عمد لج میکنن که نخوابن
تنها نیستی عزیزم 🥲ما هر روز و شب برناممون همینههههههع
مامان اوا شیوه خوابوندنتون چجوریه؟ پسر من تاب داره روزا تو تاب میخوابه و زیاد مقاومت نمیکنه
من بیچاره
اینجوری مواقع پسر من شیر میخاد شیرشو میدم میخوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.