خانما شمام دهنتون تلخ و بزاق دهان همش دارید ؟؟😅😅

۱۲ پاسخ

بله گهگاهی

ارههه

دورشو گذروندممم😖😖

من یه هفته خوب بودم باز شروع شده

اره خیلی، حالمو به هم میزنه

همین الان دستمال تو دهنمه

توی بارداری اصلا دهنم تلخ نشد
ولی از هفته ۱۰ تا ۱۵ هفته خیلی بزاغ دهنم زیاد شد

بزاق زیاد و ترشح پشت حلق پدرم رو درآورده
این قدر که حس میکنم وقتی حرف میزنم آب از دهنم میریزه 😅
لکنت میگیرم

ارهه
خیلی حس کثافتیه😣

اره تا همین هفته که هنوز همینم

اه اره تلخی باز خوبه ولی لعنت به بزاق من باهاش حالم بد میشه

من یه دو روز تلخ بود دیگه درست شد

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وسوم بارداری