مامانا شما هم دهنتون تلخ و بد مزست؟😫😭

۶ پاسخ

منم اینطور بودم خیلی کلافه بودم الان خداروشکر رفع شد

من چیزای شیرین میخورم اینجوری میشه

اره خیلی لنتی هر‌چی میخورم تهش باز دهنم بد مزع میشه شیرین ترش شور بعد باز آخرش دهنم خیلی بدمزه میشه

اره من همش دهنم تلخ مث زهر مار
از شیش هفته دارم اینجوری از غروب بدتر میشه تا 3/4صبح بعد خوردن چیزای شیرین بدتر ام میشه

اره همشم بالامیارم

ارهههه وقتی گرسنمه حالت تهوع میگیرم حالم بد میشه غذا درست کنم اما یه لقمشو بخورم اوکی میشم

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اَبرا❤️ مامان اَبرا❤️ ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی