منم اینطور بودم خیلی کلافه بودم الان خداروشکر رفع شد
من چیزای شیرین میخورم اینجوری میشه
اره خیلی لنتی هرچی میخورم تهش باز دهنم بد مزع میشه شیرین ترش شور بعد باز آخرش دهنم خیلی بدمزه میشه
اره من همش دهنم تلخ مث زهر مار
از شیش هفته دارم اینجوری از غروب بدتر میشه تا 3/4صبح بعد خوردن چیزای شیرین بدتر ام میشه
اره همشم بالامیارم
ارهههه وقتی گرسنمه حالت تهوع میگیرم حالم بد میشه غذا درست کنم اما یه لقمشو بخورم اوکی میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.