خانمای هم هفته من شما هم دهنتون تلخ میشه ؟؟؟

۷ پاسخ

ینی این تلخی دهن همه چیوواسم زهرمارکرده😑😶

بله طبیعیه خواهر سن بارداریت بره بالا خوب میشی

اره منم همینجورم این بخاطر اسید معدست

دهن من که انقدر بی مزست🥲
بعضس وقتا نون یا برنج هم که میخورم به دهنم تلخ میاد

بله عزیزم عادیه منم اینجوربودم

بله طبیعیه دیگه بهتر میشید

اره منم بعضی وقتا دهنم تلخ میشه

سوال های مرتبط

مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری