ینی این تلخی دهن همه چیوواسم زهرمارکرده😑😶
بله طبیعیه خواهر سن بارداریت بره بالا خوب میشی
اره منم همینجورم این بخاطر اسید معدست
دهن من که انقدر بی مزست🥲
بعضس وقتا نون یا برنج هم که میخورم به دهنم تلخ میاد
بله عزیزم عادیه منم اینجوربودم
بله طبیعیه دیگه بهتر میشید
اره منم بعضی وقتا دهنم تلخ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.