براجنسیت رفتم😊
من بعد انتی نرفتم دیگه، ولی امروز نوبت دکتر دارم قطعا چکاپ رشد انجام میده خودش، دیگه غیر این قبل آنومالی سونو نمیرم
ن بعد از ان تی تو ۱۸ هفته رفتم سونوی انومالی
زیاد سونو نرو خوب نیستش
من رفتم واسه جنسیت فقط
اره من رفتم
واسه چک طول سرویکس
خیر
من ان تی رفتم دیگه نرفتم تا الان که میخوام برم انومالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.