سلام خانما میشه توی ۱۶هفته ۳روز یعنی ۱۷هفتگی سونو آنومالی داد؟؟؟.

۸ پاسخ

زوده یه هفته دیگه برو

۱۸ هفتگی برو

بهتره ۱۸ هفته کامل بری

من دکترم گفت بهترین تایم ۱۸ هفتس

تشکر.

زوده یک هفته صبر کن

زوده گلم منم دیروز ۱۶ و۴ روز بودم خواستم برم دکتر بهم گفت کمی زوده شاید بری وهزینه بدی اما کامل مشخص نشه دوباره بهت بگه انجام بده
یه هفته بعد برو من هفته اینده میرم

یکم زوده

سوال های مرتبط

مامان ۴تانبات و تودلی مامان ۴تانبات و تودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری