میشه ۱۶هفته کامل یا ۱۷هفته و دوروزسونو انومالی داد؟

۱۵ پاسخ

۱۸ و دو روز بهترین تایمه

من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم. زمانشم کاملا مناسب بود

زوده یکم

من ۱۷ هفته دو روز رفتم دکترم گفت دوباره برو هجده هفته و سه روز😑😑

زوده ممکنه بری دوبار کاری بشه

جناق پاش معلوم نبود بچه پشتتش بود واضح روشو نکرد

من ۱۸ هفته و ۵ روز رفتم دید باز دکتر گفت هفته بعدش رفتم گفت ریز بزرگتر بشه قشنگتر معلوم بشه

18 هفته جنین اجزا بدنش کامل

۱۸ هفته و چند روز بهترین موقع انومالی هستش اگه‌زیر ۱۸ هفته بری ممکنه بعضی چیزهارو‌ دکتر نبینه‌ و دوباره مجبور بشی انجام بدی

من۱۸هفته و۱روز رفتم

شمابامنی ۲هفته دیگه برو

۱۷هفته به بعدمیتونی
یعنی مثلا ۱۷هفته و۳روز

من دیدم میگن ۱۸ هفته تا ۲۲ هفته برید که خوب رشد کرده اندام بچه مشخص تره دقیق تر میشه بررسی کرد

من ۱۷ هفته و سه روز انومالی دادم

من ۱۷هفته وپنج روز رفتم اوکی بود ولی برا احتیاط بزار ۱۸هفته برو

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرزو مامان آرزو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🫂🐤🤍 مامان 🫂🐤🤍 هفته نوزدهم بارداری