سونو آنومالی رو میشه آخر ۱۷هفتگی برم یا حتما باید۱۸هفته باشه؟

۷ پاسخ

اگه ازمایشش هم میخای بری باید قبل ۱۸ بری اگه ازمایش نمیری وایستا ۱۸ برو

من۱۷هفته رفتم

۱۸ هفته رو پر کنی بهتره

اره من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم همه چیشم مشخص بود

از 17 به بعد اوکیه
من 17 و 5 روز رفتم

دکتر من گفت وارد ۱۷شدی میتونی بری
من ۱۷هفته و ۳روز رفتم

من ۱۶ هفته ۵ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری