اگه ازمایشش هم میخای بری باید قبل ۱۸ بری اگه ازمایش نمیری وایستا ۱۸ برو
من۱۷هفته رفتم
۱۸ هفته رو پر کنی بهتره
اره من ۱۷ هفته و ۳ روز رفتم همه چیشم مشخص بود
از 17 به بعد اوکیه
من 17 و 5 روز رفتم
دکتر من گفت وارد ۱۷شدی میتونی بری
من ۱۷هفته و ۳روز رفتم
من ۱۶ هفته ۵ روز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.