چون همینطور آقایون ایراد میزارن رومون وای به حال اینکه گشاد بشیم
چون طبیعی دوست نداریم جر بخوریم پونزده شونزده ساعت
بعدشم گشاد شیم و افتادگی رحم بگیریم بعدم جراحی کنیم ک تنگ کنیم و رحمو بکشیم بالا
توانش رو تو خودمون نمیبینیم😂😂😂😂
چون بهترین روش سزارینه😁
چون بیمارستان دولتی همشون انتر و دانشجو هستن دکتر ندارن از پایین پاره میکنن
از طرفی مرد ها هم ایراد گیر
من یه بار سزارین کردم بازم به عقب برگردم سزارین میکنم حاضرم
رو زیر شکمم بخیه داشته باشه تا از اول واژن تا تا دم باسن😂😂
واقعااا نمیتونم باهاش کنار بیام
والا منم هرکیو دیدم میگ سزارین از طبیعی پشیمون شدم
خداییش سزارین خوبه، من واقعا راضی بودم عالی بود، جوری که خودم تنهایی بدون کمک کسی می رفتم رو تخت و از تخت می اومدم پایین😬😬
هرکس بدون دلیل موثق پزشکی روی هر نوع زایمان اصرار کنه زیاد از نظر عقلی سالم نیست
چون گشاد میشییم واژن زشت میشه همینجوری نمیشه اقایونو نگه داشت اونم که سرمایه ماست خدایی🤣🤣🤣
من چون میترسم
من خودم دوبار سزارین شدم و راضیم و این نظر منه شاید بقیه نظرشون فرق کنه
طبیعی دوست نداشتم معاینه کردنشون و همه جا ادمو میبینن میگن موقع که زور میزنی ممکنه مدفوع کنی و کلا از نظر من خیلی زایمان طبیعی چرت و رو مخ اذیت کنندس
ولی سزارین خیلی بهتره هزار بارم برگردم عقب سزارین انتخابمه
همه چی طبیعیش خوبه بچه هایی که طبیعی دنیا میان خیلی سالم تر هستن کل کشور های خارجی طبیعی زایمان میکنن تا محبور نشن منم طبیعی زایمان کردم خیلی ام عالی بود هیچ مشکلی ام ندارم
سزارین یه چیزی که نه به مادر زیاد فشارمیاد نه بچه درسته هزینش یکم بالاست ولی ازجون دوتاآدم که مهم ترنیست
🙃🤗
با مطالعه چکیده ای از یک مطلب علمی که این پایین میذارم متوجه میشید که دلیلش چیه، سطح مطالعه پایین و مافیای پزشکی و جوی که ایجاد شده عامل اصلیه، وگرنه بخیه و افتادگی و … به دلایل مختلف تو هر دو مدل زایمان امکان داره
چون تو ایران با کلاسی که سزارین بشی
اگه طبیعی میتونی خب طبیعی😊
نه عزیزم من همش میگم طبیعی .
اینایی مه میگن سزارین وقتی تو گهواره بعد از ۱۵ روز میان مینویسن کمرم هنوز درد میکنه از سر عمل یا هنوز سردرد دارم یا چسبندگی رحم گرفتند باید پیام اونارو بخونی .
هنوز بعد از 3سال میگه جای بخیه هام از تو شکمم درد میکنه.
اگر اطلاعاتتو ببری بالا زایمان طبیعیو برسی کنی متوجه میشی بهترین روش همون طبیعیه.
شما یه میوه در نظر بگیر . این میوه خودش به درخت برسه بهتره یا بهش مصنوجات بزنند تا زودتر برسه.
هم از نظر طعم هم کیفیت زمین تا آسمون فرقشه.
ببخشید مثال میوه زدم که ساده باشه.
برشی که سر طبیعی میزنند برای پاره نشدن به طور طبیعی هست و وقتی دوخته میشه نه تنها گشاد نمیشی تنگتر هم میشی.
اونایی که سزارین میشن خیلی دلو جرآت دارن ۱۵ سانت شکمتو پاره میکنند نمیترسه بعد 2سانت هم نمیشه برش پرینه از اون زخم میترسند.
چون از طبیعی میترسم توانشو ندارم میترسم سرزا برم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.