من از یه ماه قبلش از استرس خواب نداشتم ولی واقعا اون غولی که ازش ساخته بودم تو ذهنم نبود سخت ترین قسمت اولین راه رفتنه
هیچ سزارین ترس ندارع طبیعی ترسناک تره
من نمیدونم چرا هیچ ترسی ندارم اولین زایمانمم هست😁 شایدم بخاطرعمل آپاندیسمه ک یه کوچولو شبیه اونه هرچند اصصصصلن باهم قابل قیاس نیستن ولی اونجام بخیه داشتم و باید راه میرفتم وفلان
هیچ ترسی ندارد فقط قبل اینکه راه بری دو تا شیاف بزار و تمام
پمپ بدون درد بگیر دیگه هیچ ترسی نداره
سخت ترین قسمتش برا من نه راه رفتن بود نه چیزی نفخ شدید خیلی داغونم کرد
من الان ۶روز هست سز کردم خیلی راحت بود فقط اولش بعد عمل یکم بلند شدنش سخت هست من پمپ درد گرفتم خیلی خوب بود حتما بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.