عزیزم با دکترت حرف زدی برای سزارین قبول کرد؟
من درباره زایمان نمدونم ولی دوبار عمل بینی کردم با سرکلاژ برا من حس باحالی بود انگار ذوق دارم قشنگ میرم داخل وسایل هارو نگاه میکنم ذوق مرگ میشم بد میام بیرون میگم دگ بمیرم عمل نمکنم سال بعدش دوباره دماغ عمل کردم سال بعدی یهو سرکلاژ امسالم زایمان 😂بهتر از این نمیشه عاشق دکترام
ولی با خودت نسکافه . خرما.مغزی جات اینا ببر .چایی هم ببر با خودت 😂
سلام
نگران نباش گلم ان شاءالله به سلامتی سزارین بشی ونینیتو بغل بگیری
من همین جمعه قبل سز شدم و اولین تجربم بود
اول میری بیمارستان بستری میشی آمادت میکنن سِرُم میزنن و سوند وصل میکنن بهت
بعدش میبرنت اتاق عمل آمپول بی حسی بهت تزریق میکنن ک اصلا درد نداره فقط ی کوچو لو استرس داره
موقع تزریق سعی کن اصلا تکون نخوری شونه هاتو شل کن و خم ک راحت تزریق شه و بعدا اذیت نشی
سریع بی حس میشه پاهات واصلا هیچ دردی روحس نمیکنی ولی قشنگ ترین وبهترین احساس دنیا رو تجربه میکنی اون لحظه ک صدای گریه بچتو میشنوی🥹🥹
سزارینت ۱۵ دقیقه طول میکشه
و بعدش میبرنت ریکاوری و بعدشم میبرنت اتاقت ی شب میمونی سعی کن ۸ ساعت اول بالش زیر سرت نذاری سرتو تکون ندی بعد ۸ ساعت مایعات زیاد بخور ک داروی بی حسی از بدنت خارج بشه بهم گفتن عرق نعناع وآب،ابمیوه ، وچای عسل بخور ،کامپوت
بخاطر اینکه شکمت کار کنه باید چیزای ملین بخوری
کامپوت گلابی و انجیر خعلی خوبه ملین هستش
بعد ۸ یا ۱۲ ساعت باید از تخت بیایی پایین وآروم آروم راه بری اونم سخت نیس اولش یکم درد میکنه ک قابل تحمله بخاطر مسکن و شیافی که بهت میدن
اگرم زیااد درد داشتی میتونی بگی بهت پمپ درد بهت وصل کنن
ولی من همینجوری تحمل کردم و پمپ درد نخواستم
ان شاءالله به سلامتی باشه وبا نینیتو ن سالم برین خونه
طولانی شد شرمنده خواستم کامل باشه
بعدم ک امدی بخش
هشت ساعت نباید چیزی بخوری بعدمیان میگن ابمیوه بخورین وسوند رو بازمیکنن
وشورت ونوار و(شلوار ولباس بیمارستات)
میپوشی و بعد ابمیوه راه برو ک شکمت کارکنه
برای سزارین
بیمارستان خودش لباس مخصوص اتاق عمل میده
میپوشی سوند میزارن
باویلچر میبرنت اتاق عمل اونجا باز میزارن روی ویلچر مخصوص اتاق عمل
اهاراسی ازقبل هم جاسرم روی مچ دست یا ارنجت اوکی میکنن
بعد باویلچر میبرن اتاق عمل
میگن برو روتخت و طاق باز بخاب
اگ بیحسی ازکمری، دستات رو میبندن
اگ بیهوشی، یک دو سه بیهوش
وقتیم هوش امدی میبرنت بخش
بعد بیهوشی باشی میگن از زوتخت مخصوص اتاق عمل برو رو تخت بخش
اگ بیحسی کمکت میکنن ک جابجابشی
بعدم رو تخت بخش ی پلاستیک و سه تا نوار بهداشتی ب همراهت میگن بزار یا خودشون انجام میدن
بعضی وقتا بعضی دکترا میگن فشار روی شکمو توی همون بیهوشی انجام بدن بعضی هاهم میگن وقتی بهوش امد انجام بدین
از منو وقتی بیهوش بودن انجام دادن خداروشکر بعدش متوجه نشدم
اما هم اتاقیم رو امدن بعد عمل براش انجام دادن بنده خدا خیلی جیغ زد واذیت شد
توهم ب دکترت بگو فشار رو شکمو وقتی بیهوشی انجام بدی
ما هرچی هم بگیم هرچی هم بدونی ازش تا تجربه نکنی متوجه نمیشی فقط بدون که بهترین حس دنیا رو قراره تجربه کنی و نگران نباش
هیچ چیز خاصی نیست
میری میخوابی رو تخت بعد از چند دقیقه نی نی گلتو میارن کنارت بهترین حس دنیارو تجربه میکنی بعدشم میری ریکاوری و بعد اتاق
یه شب میمونی بعدم مرخص میشین و با خوشی و سلامتی میرین خونه
از شب قبل حدود ۸ و ۹ شب چیزی سنگین نخور
با خودت کافی میکس و چای و مایعات ببر حتما
کمپوت گیلاس و گلابی و انجیر ببر برای بعدش
سرپا شدن برای اولین بار درد داره ولی بعدش راه میفتی و تمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.