بچه ها نظرتونو در مورد اسم آریا میگین؟

۱۲ پاسخ

اصیل و‌ خوش آوا

یکی از قشنگ ترین اسم هایی که هیچ وقت قدیمی نمیشه خیلی با اصالته😍

زیباست

از اون اسم هاییه که تو هر برهه ی زمانی زیباست و قدیمی نمیشه👌

قشنگه

اسم پسرم😍🩵

قشنگه😍

خیلی قشنگه

اسم اصیلیه😌

زیباست و اصیل

قشنگه قدیمی نمیشه

عاای خیلی قشنگ و اصیل هیچ وقت تکراری نمیشه

سوال های مرتبط