بچه ها میشه نظرتونو درباره اسم پندار بگین!

۹ پاسخ

قشنگه خیلی

خیلی عالی👍

مهم خودتی اگه دوست داری بزار

سلیقه من نیست با احترام

اسم خواهر زادم هست خودم روش گذاشتم الان ۷سالش هست

اسم زیبایی

اصيل و از قديم بوده و تا به امروز 🩷

قشنگه

من دوسش دارم

سوال های مرتبط

مامان آریا و سورنا مامان آریا و سورنا ۳ ماهگی
مامان سوفیا مامان سوفیا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادین👶🏻🩵 مامان رادین👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان عماد😍 مامان عماد😍 ۲ ماهگی