خانما سزارین یا طبیعی تجربه هاتون میگین

۶ پاسخ

سزارين خوبه

سزارین طبیعی وحشتناک

سزارین خیلی خوبه

خودم سزارین بودم. هردوش سختیای خودشو داره بدن هرکس متفاوته و به استانه درد هم ربط داره

سزارین بهتره

من سزارین بودم خود عملش خب سختی نداره البته من ترسوام ترسیدم ، بعد عملم خب یسری سختیا داره مثل ماساژ رحم و درد بخیه و درد اولین راه رفتن ، اینا یکم سخته

سوال های مرتبط

مامان آریشاه مامان آریشاه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری