سزارين خوبه
سزارین طبیعی وحشتناک
سزارین خیلی خوبه
خودم سزارین بودم. هردوش سختیای خودشو داره بدن هرکس متفاوته و به استانه درد هم ربط داره
سزارین بهتره
من سزارین بودم خود عملش خب سختی نداره البته من ترسوام ترسیدم ، بعد عملم خب یسری سختیا داره مثل ماساژ رحم و درد بخیه و درد اولین راه رفتن ، اینا یکم سخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.