زابمان طبیعی یا سزارین؟!
تجربه هاتون رو بگید

۱۶ پاسخ

طبیعی تجربه دوتا زایمانم نوشتم میتونی بخونی

بستگی به مادر و روحیش داره. من طبیعی بودم و کاملا راضیم

حتما که طبیعی

طبیعی بودمو همیشه انتخابم طبیعیه

طبیعی

من طبیعی بودم برا طبیعی باید با آمادگی بری زایمان خوب ورزش و پیاده روی و.. داشته باشی اگر منع نیستی

طبیعی بودم
خیلی سخت بود ولی تجربه سزارین ندارم که بگم طبیعی یا سز
طبیعی دردش قبل بچس بيشتر
سز بعدش

سزارین خیلیم راضی بودم از انتخابم بالاخره دردو داری بدون درد نمیشه که اما خب قابل تحمله

دخترا کسی با فشار بالا. طبیعی زایمان کرده!؟

من دو تا زایمان طبیعی داشتم ولی بنظرم سزارین بهتره

اولی طبیعی بودم اذیت شدم
دومی هم ان شاالله طبیعی

من که سزارین بودم افتضاح بود

من سزارین بودم نمیگم درد نداشت تا الان هم شکمم درد میکنه ولی خب از طبیعی میترسم درد سزارین و با جون و دل قبول کردم

من سزارین بودم بی حسی از کمر، واقعا راضی بودم و حتی وقتی بی‌حسیم رفت هیچ دردی نداشتم، پمپ درد هم داشتم و واقعا خیلی عالی بود، اخر ماهم سزارین دوم میشم بازم با همین شرایط☺️☺️

سزارین ❤
بی حسی از کمر

الان همه میگن سزارین😂

سوال های مرتبط