اگه میتونی طبیعی بهترینه
طبیعی بهتره بااینکه خودمم استرسشو دارم ولی اون بهتره چندساعت درد میکشی ولی بعدش اصلا دردی نداری میتونی راحت به بچت برسی
صدبارم بدونیا بیام حامله بشم صد بارم سرارین
صدددصد سزارین تمام هزینه ای که کردم حلال خوششون نوشجونشون
برو سزاریان درد طبیعی نکش
اینایی ک میگن طبیعی بعدش سرپا میشی و فلان من هنوز کمر و لگنم درد میکنه
بستگی به بدن خودت داره
اگر طبیعی نرمال باشه خب بهتره اگر قراره درد بکشی بزور طبیعی باشی بعدم پاره پوره بشی سزارین ولی کاش انتخابی بود منکه ۱۴ساعت درد طبیعی کشیدم بعدم سزارین شدم
رویا جون زایمان کردی؟ خودت و نویان خوبین؟
ب نظرم سزارین
بدن تابدن فرق میکنه
تجربه سزارین نداشتم اما معاینه لگن رفتم برا زابمان طبیعی خوب بود دوتا اوردم دومی البته تحمل دردم کم شده بود اپیدورال زدن سومی هم خیلی میترسم میخوام طبیعی ببارم
من سزارین بودم. اصلا اذیت نشدم
سزارین به شرط اینکه بیمارستان خصوصی بری من اگه صدبار به عقب برگردم سزارین رو انتخاب میکنم
من سز بودم تا یه هفته درد داشتم بعدش سر پا شدم خیلی خوب بود
منم سزارین میخوام انجام بدم الکیه میگن طبیعی بدون درد و بعدش راحتی من هرکیو دیدم از نزدیک بخیه خورده حتی زوری راه رفته دستشویی و ادرار کردن و اینا از همه بدتره وقتی اون پایین بین واژن و مقعد بخیه خورده درد و سوزش داره ولی سز میخوابی و بعدم تموم البته سز هم بین بی هوشی و بی حسی تفاوت هست بازم من خودم بیهوشی انتخابمه و حتما پمپ درد
من درد طبیعی کشیدم چندساعت ولی نتونستم دهانه رحمم ۷سانت باز شده بود خیلی درد داشت وحشتناک داشتم میمردم کل پاهام کبود بود آنقدر از درد میزدم به کنار تخت کیسه آبم پاره شده بچه افتاد خشکی بدش سزارین شدم هیچی نفهمیدم فقط بهم گفتن از تخت بیا پایین راه برو یکم درد داشتم که قابل تحمل بود با اولین بار دومین بار که رفتم دستشویی که اونم تحمل میشه کرد سخت نیست
قطعا سزارین
والا از صفر تا صدش هیچ قسمتش دردی نداشت که نتونم تحمل کنم
اولین کاری که انجام میدن و فک میکنی قراره خیلی درد داشته باشه سوند کذاشتنه که واقعا دردی نداشت فقط یه سوزش کوچیک
مرحله بعدی ک میگن درد داره ماساژ رحمیه ک بازم اونجور دردی نداشت که نتونی تحمل کنی
بعدشم راه رفتن بعد سز هست اونم خدایی دردی نداشت😁
فقط اینو بگم سز من با بی هوشی بود و پمپ بی دردی هم گرفته بودم
اگرم خواستی سزاریت بشی پمپ درد باید از قبل بگی من تو بحش گقتم گفتن باید تو اتاف عمل میکفتی الان دیگه نمیشه
حقیقتا سزارین واقعا دردناکه من واقعا نتونستم با لدت بچمو بعل کنم همش درد داشتم درد بخیه سردرد برای شیردادنم خیلی ادیت شدم بشدت دلم مبخواد بچه ب بعدی حتما طبیعی باشم
راستش بخوای موقع زایمان تعیین کنندست . اگر بتونی خونه درد تحمل کنی و خطری تهدید نکنه بچه رو بعد بری بیمارستان با دهانه باز طبیعی خوبه .
اما اینکه با دهانه بسته بری بیمارستان هی انگولکت کنن ۹ ماه بهت دست نزدن بعد نه ماه هی معاینه کل بدنت سست میشه از درد شاید هم از ترس بی حس بشی.
سزارین هم بعدش درد داره درد شکم و زیرشکم مگر پرستار بعد زایمان بهت برسه درست درمون .
کلا زایمان شانسیه
طبیعی افتادگی مثانه.پارگی رحم.واژن بدشکل پربخیه داری ولی سزارین یاخیال راحت با یه تاریخ بدون درد دراز میکشی خیلی ظریف جابخیه هات میمونه بعد عملتم شیاف یا پمپ درد میگیری دردی حس نمیکنی
طبیعی، چند ساعت درد داره اما به محض زایمان کل دردات از بین میره و زود سر پا میشی
طبیعی
من از اول بارداریم میخواستم طبیعی باشم اما ماه اخر بخاطر وزن کم بچه ترسیدم سزارین شدم چون اماده نبودم خیلی سختم بود بچه ۳۷ هفته هم دنبا اومد سوزن بی حسی درد نداشت ولی حس اتاق عمل خبلی عجبب بود تماما حس میکردم دارن شکمم میکشن بچه رو درمیارن صدای بچه رو ک شنیدم خیالم راحت شد سوندم دردش زیاد نیس یجورابی چندش بود برا من سوزش داشت بی حسی هم پاهام گرم شد بعدش بچه رو بردن منم رفتم ریکاوری گقتن باید پاهاتو تکون بدی ک بتونی بری پیش بچت خیلی تلاش کردم زودتر حس پاهام برگرده ولی نیم ساعت طول کسید خیلی سختم بود تنها بودم و بچمو میخواستم بعدش رفتم تو اتاق پیش بچم حداروشکر دستگاه نرفت خلاصه ک خیلی طولانی شد بعدش شیر دادم به بچه اما خوابیده خیلی سخت بود تا ۶ ساعت نباید تکوک میخوردم ک واقعا عداب اور بودم الان ک ۱۱ روزه زایمان کردم تازه امرور بهتر شدم مبتونم کارام بکنم مگرنه از بعداز اینکه از تخت بلتد شدم تو بیمارستان درد داشتم تا دیروز سردر وحشتانکیم گدفتم ک هیج جوره خوب نمیشد من اگخ بچم مشکل نداشت صدرصد طبیعی زایمان میکردم
من سزارین بودم از عمل هم راضی بودم فقط تو ریکاوری که شکم رو فشار میدن یکم سخته و اولین راه رفتن
قطعا بی شک سزارین
من خودم انتخابم سزارینه هرکیو دیدم از پایین بخیه خورده فکر کن کلی درد بکشی بازم از پایین بخیه بخوری
چه کاریه خوب
سزارین سزارین سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.