اگه فرنی یاشیر برنج یا کاچی میخوره بریزتوشون
میریزم پیاله خودش میخوره
همینجوری میخوره
آسیابشون کن تو فرنی،شیربرنج،پنیر،خامه، ماست،شیر،سوپ و... کلا تو هر غذایی میتونی استفاده کنی
قبلا پودر میکردم. الان پسته و بادوم و فندق رو همینجوری میخوره. گردو رو یکم خرد میکنم میخوره
مویز بده بخوره عالیه خونسازه اتفاقا خوبه ک کشمش میخوره
سالم میدم
نه دیگه پودر نمیکنم ...مغز سالم میدم میخوره..
اسیاب کن بریز تو شیرموز بخوره
دختر من جدیدا از مغزیجات پسته و بادوم سالم بهش میدم میخوره بقیه رو همیشه پودر میکنم کنجد گردو بادوم پسته مغز آفتابگردون تو یه شیشه میزارم تو یخچال صبحانه با پنیر له میکنم قاطی میکنم میخوره
میزارم کاسه میره میخوره خودش
البته حریره مغزیجات هم درست میکنم براش بعضی اوقات بعنوان میان وعده
گردو رنده میکنم با پنیر یا ماست چکیده با نون بهش میدم … حریره بادوم هنوز میدم بهش … اگه این دوتارو نخوره مثلا بادوم یا گردو رنده میکنم تو سوپ میریزم شده بادوم رنده کردم تو آب ریختم با لیوان یا شیشه بهش دادم
آسیاب کن بریز
بده بخوره تا یادبگیره
مگه دندوناش درنیمده دیگه؟
من سالم میدم میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.