پسر منم همینه پی پی نگه میداره الان ۴روزه از پوشک گرفتن از دیروز پی پی نکرده
تاپیک ترک پوشک منو بخون کامل توضیح دادم
طبیعیه پسر منم دو روز پی پی نکرد بعدش خودش هر وقت پی پی داشت میگفت
دختر من اول پی پی میکرد بعد جیش😑بنظرم پی پی راحت تره ک هرموقع میبینی داره زور میزنه یا یجا قایم شده زودی ببرش دسشویی
براش صندلی بگیر مثل توالت فرنگین شاید خوشش اومد پی پی کرد
هنوز اولشه من پسرمو الان ۸ماهه میخوام از پوشک بگیرم هنوز موفق نشدم جیششو خبر میده ولی پی پی اصلا همون جیششم گاهی تو شلوارش میکنه
اگه آماده نیست نگیرش از پوشک،اگه بترسه نگه میداره توخودش، یبوست میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.