شیشه شیر با چی ضدعفونی میکنید؟؟؟؟؟؟

۳ پاسخ

من میذارمش اب جوش ربع ساعت بمونه یعنی اب جوشیده میریزم روش

مایع استریل یونی بیبی گرفتم من

مایع مخصوص استریل

سوال های مرتبط