اینم کیسه آب که نینی هنوز ندالههههه🥹🥹🥹🥹

تصویر
۱۳ پاسخ

من ۵ هفته صفر روز رفتم ن کیسع زرد بود ن جنین فقط ساک دکتر گفت عادی
امروز ۷ هفته ۴ روز رفتم همه چیش خوب بود،🥰😍☺️

بارداری پوچ هست؟

وای دقیقا مثل منی من خیلی استرس گرفتم آخه گفتن احتمال داره پوچ باشه😑

برای منم دیده نشد فقط کم یه کمی خونریزی داشتم دکترم بتا نوشت ببینه عددش رشد می‌کنه یا نه اگه که نه....

منم ۵ هفته و ۲ روز رفتم ن کیسه زرده بود ن جنین بعد دو هفته رفتم همه چی بود

دقیقا چند هفته عزیزم

عزیزم نگران نباشی ساکت هنوز جا داره که نی نی توش بیاد
دو هفته دیگه بری هم نی نی هست هم قلبش
نگران نباشی 😘

من ۵ هفته یک روز رفتم ساک بود کیسه زرده هم بود اندازه ساکت چند میل هست؟

ساک ‌‌کیست زرده رویت شده؟

هنوز تشکیل نشده زود رفتی سونو

ساک بارداری بزرگه کیسه زرده هم نداشت

منظورت ساک بارداریه؟!

چجوری میشهعه؟😂🥲

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان عشق دوقلو🥑 مامان عشق دوقلو🥑 هفته هفدهم بارداری
مامان آیهان🩵🐚 مامان آیهان🩵🐚 هفته بیست‌وهشتم بارداری