۱۱ پاسخ

۲۴ تا ۲۸ هفته

توماهه هفتم بمن گفت بیا اولین هفته ماهه هفتم فک کنم تاریخ داده

البته از ۲۴ تا ۲۸ هفتگی
ولی اکثرا ۲۸
من قند دوساعته ام دادم ۲۲ هفتگی

۲۸ هفتگی

دکتر من گفت ۲۴هفته بیا ازمایش بنویسم فکر کنم همین باشه

۲۴ تا ۲۸

من ۱۸هفته بهم شربت دادن و انجام دادن

همین ۲۸

همون هفته های شما

وفتی رفتی ت 8ماه برو شربتو بهت نمیدن فقط خون میگیرن

هفته ۲۶

سوال های مرتبط

مامان حنا 🩷 مامان حنا 🩷 روزهای ابتدایی تولد