۶ پاسخ

منم همینطور،منم همینطور🥲

به خاطر هورموناست منم همینجورم فقط دلم میخواد یکی بگه بالای چشت ابرو اِ میزنم زیر گریه🥺 😭

من شوهرم رو بغل میکنم و تو بغلش گریه میکنم. دست خودمم نیست

طبیعیه

بخاطر هورمون منم همینجوزیم

منم همینم..به‌خاطر هورموناس

سوال های مرتبط