۱۰ پاسخ

منم خیلی احساسی میشم زود میزنم زیر گریه ،، با همسرمم فقط دعوا و بحث ،، اخه بدبختی اونا هم درک و فهم ندارن ک تو این دوران نباید باهامون بحث و دعوا کنن !!!😐😐🙁🙁

منم خیلیییی زود عصبی میشم

وای نگووومن تازه ۲ روزه‌حالم‌اوکی شده🥲همش گریه گریه‌با‌شوهرم‌ک‌کلا دشمن شده بودم😂بازم جلو خودمو‌میگرفتم‌ک دعوامون نشه

آره عزیزم منم همینم

منم همینم عین ...... پاچه میگیرم

متاسفانه من یک هفته س با دلیل گریه میکنم🫠

منم همینم

آره بابا عادیه من به لحظات احساسی کارتون ها هم می‌نشستم گریه میکردم یا در حین اشپزی یا قبل خواب یهویی خیلی بی ربط😅

من بی دلیل عصبانی میشم

منم همینطورم

سوال های مرتبط