۱۲ پاسخ

دقیقا منم بی دلیل گریه میکنم

منم خیلی حساس شدم

من همین دیشب داشتم گریه میکردم خیلی عصبی زود رنج شدم البته بعضیا درک نمیکنن «شوهر»

من وایییی دست میزنن بهم گریم میگیره یکی یکم بلند حرف میزنه گریم میگیره الکی جیغ میزنم عین جوجه🤦🏻‍♀️

بله عزیزم

اره
و به خودم فشار نمیارم که حالمو خوب کنم
در حد چند دیقه گریه میکنم تا خالی بشم
دستمم میذارم روی شکمم به دخترم توضیح میدم که گریم بخاطر هورموناس تا ناراحت نشه😅😂

بله‌😭

من زود گریم میگیره اگه گریه کنم خیلی شدیده

و منی ک هزارتا دلیل برا گریه دارم اما حوصله گریه کردن و ندارم 🥺🥺
راه حل بگید بتونم گریه کنم اونم ساعت ها 😭😭

بله بله

بعلهههههه

منم بعضی وقتا اینجوری میشم سر یه مسئله خیلی کوچیک میشینم گریه میکنم طبیعیه عشقم بخاطر هرمونامونِ

سوال های مرتبط