۸ پاسخ

اره😅

از هورمون های بارداریع

منممممم وای منم

من کلی دلیل برای گریه کردن دارم دلم داره مبارکه دلم میخواد هق هق گریه کنم ولی وقتی گریه میکنم ناراحت میشم کوچولوم سفت می‌کنه ی گوشه خودشو دلم کباب اون میشه خودمو کنترل می‌کنم ولی خ حالم بده.

آره خیلی حس بدی هست بی دلیل گریه کردن😢😒

همين امروز صبح گريه كردم شوهرم اعصابش خورد شد 🤣🤣🤣🤣

من رو شوهرم الکی بی دلیل حساس شدم🫤حتی به یه دختر یلحظه نگا کنه ناراحت میشم. بیچاره یکسره نشسته تو خونه ازم تعریف می‌کنه و ابراز علاقه می‌کنه ک من ناراحت نشم ولی بازم یچیزی گیر میارم بهش گیر بدم🫤🥴😂

من یکبار از عصبانیت دلم میخواد یکیو بزنم یکبار هم بی دلیل گریه میکنم خودمم نمیدونم چی به چیه دیگه

سوال های مرتبط