۵ پاسخ

همه همینیم
دیشب شوهرم گفت لباسارو نشستی من کلی گریه کردم سر موضوع الکی

امان
امان از هورمونای بارداری
که هممونو بیچااااااااره کردهههههه

عزیزم همه اینجوری شدیم...من تازه اهنگ غمگینم میاد دلم میخا گریه کنم😐😐الانم ک بااین جنگ دیگه بدتر.آواره و سیلون ویلون

ای خواهر، منم 😂

منم همونم... بخاطر هورموناس

سوال های مرتبط