سلام خونوما من بچم دوروزه تکون نمیخوره یکم نگران شدم طبیعیه

۶ پاسخ

عزیزم یکی از علایم خطر حرکت بچه س دو رزه زیاده بنظرم حتما برو پیش دکترت

از هفته ۲۸تکونای نی نی مهمه

هفتت پایینه نگران نباش پیش میاد یه چیز شیرین بخور مثل بستنی مربا ب پهلو دراز بکش اگ تکون نخورد استرس میگیری برو یه سونو قلب جنین انجام بده اما عادیه

نگران نباش منم مث توام تکون نمیخوره دو روز مثلا.انگار تو هفته های ما مهم نیس.

یه چیز شیرین بخور به پهلو چپ دراز بکش اگه بازم تکون نخورد برو دکتر حتما

اره عزیزم منم تو هفته شما برام پیش اومده بود

سوال های مرتبط

مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌ونهم بارداری