۲ پاسخ

اگر زنگ نزدن بهت مشکلی نبوده خدا رو شکر

یه هفته طول میکشه اگه زنگ‌بزنن خدایی نکرده مشکل هست ولی زنگ نزنن یعنی مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۱ ماهگی