۶ پاسخ

چرا میخای پستونک بگیره الان؟

الان دیگه فک نکنم بگیره

😑😂عزیز دیگه دیره
از ۵روزگی باید شروع میکردی
من دخترم کلا پستونک نگرفت
البته میتونست بگیره هااا خودش نخواست

باید از اول میدادی الان دیگه عمرا بگیرن دحتر من جوری اوق میزنه بالا میاره

اگه از روز اول داده بودی اره
الان فکر نکنم.بگیره امتحان کردی؟

خسته نباشی حالا‌‌ دیگه؟

سوال های مرتبط

مامان عسلچه🎀 مامان عسلچه🎀 ۱ سالگی