۷ پاسخ

عزیزم جنسیت نینی تون چی بود

منم سینه راستم بزرگ تر از سینه چپه

خوداااا نافشووو🥰😍

الان کدوم شکمه کدوم موزاییک😂😂

واسه منم همینطوره شکمم سمت راست بزرگتر انگاری تا چپ سینه سمت راستمم بزرگتره😂

یک‌ساعته دارم‌نگا میکنم ببینم چی به چیه آخرشم‌نفهمیدم😁

بچه بیشتر یه سمته😄 واسه منم همینجوری شده

سوال های مرتبط

مامان 💙💗💙 AHOORA مامان 💙💗💙 AHOORA هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری