سلام مامانا شما معده تون میسوزه یه جوری میشین ؟

۳ پاسخ

اوه اوه دست رو دلم نذار که معده نمونده واسم ، اسید معدم همش میزنه بالا اصن داغونم

منم همینطورم دکترم برام قرص لانزو ناشتا نیم ساعت قبل از صبحانه تجویز کرد
میخورم بهتر شدم

سلام آره منم از ۳۵ بار داری به بعد همین جوری میشدم

سوال های مرتبط