من با اب و پنبه میشورمش
نه من چون هوا سرد بود وقتی بدنیا اومد نمیشیتم فقط وقتی پی پی میکرد الانم روزی یکی دوبار میشورم بقیه با دستمال مرطوب پاک میکنم یاهم نمیشورم
من از بدوتولد میشستم الان ک دیگ گرمم هست
من فقط موقع پی پی کردن میشورم . گناه داره سردیش میشه همش تو آب باشه
برای نوزاد پسر هربار نیاز نیست فقط موقع پی پی
سردی میکنه طفلی
من هر بار میشورم
دیگه گرمه ک
زمستون و اوایل بهار گاهی نمیشستم
پاکش میکردم
الان همش میشورم
منم از روز اول میشورم
من هر بار میشورم
نه فقط با آب و پنبه تمیز میکنم روزی یکبار فقط میشورمش
اره هربار میشورم از روز اول تا به امروز
من کلا میشورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.