۳ پاسخ

بله الان فصل طره واندشت هست میچسبه

دستور بزار دلم رفت

به به نوش جان
اگه دوس داشتی دستورش هم بزار

سوال های مرتبط

مامان محمدصدرا.پارسا مامان محمدصدرا.پارسا ۲ سالگی