بله
ن درد نداره
توهفته شماسنوواژینال انجام ندی بهتره ضررداره خدای نکرده سقدمیکنی یع نفرانجامردادنمیدونمرچطورشدسقت کرد
من تا دلت بخواد انجام دادم. درد نداره اصلا
درد نداره، من خیلی زیاد انجام دادم
از چند هفته انجام میدن و برای چی میشه بگین؟
نه درد نداره ژل روان کننده میزنن
نه اصلا
نه عزیزم نگران نباش
نه اصلا درد نداره
ن اصلا درد نداره
من انجام دادم درد نداشتم یکم ی جوریه حال نمیکنم ژل استفاده میکنن زیاد درد نگیره
اره عزیز من انجام دادم نه اصلا درد نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.