خانما سونو واژینال انجام دادید؟ درد داره؟

۱۲ پاسخ

بله
ن درد نداره

توهفته شماسنوواژینال انجام ندی بهتره ضررداره خدای نکرده سقدمیکنی یع نفرانجامردادنمیدونمرچطورشدسقت کرد

من تا دلت بخواد انجام دادم. درد نداره اصلا

درد نداره، من خیلی زیاد انجام دادم

از چند هفته انجام میدن و برای چی میشه بگین؟

نه درد نداره ژل روان کننده میزنن

نه اصلا

نه عزیزم نگران نباش

نه اصلا درد نداره

ن اصلا درد نداره

من انجام دادم درد نداشتم یکم ی جوریه حال نمیکنم ژل استفاده میکنن زیاد درد نگیره

اره عزیز من انجام دادم نه اصلا درد نداره

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یار حضرت مهدی مامان یار حضرت مهدی ۶ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد