سونو واژینال درد داره؟

۱۳ پاسخ

یعنی چیزی به اسم درد نداره اصلا احساس نمیکنی فقط مثانه ت خالی باشه

اصلا تو بارداری داخل نمیبره خطرناک،
در حد ی سانت دو سانت درد هم اصلا

خیر عزیزم، فقط باید مثانت خالی باشه و استرس نداشته باشی

نههههه اصلا دوسانت داخل میره نازکه اون بیلبیلکه ژل هم کلی میزنن اصلا درد نداره گلم

والا برای من که خیلی درد داره
دکترم کلی اذیت میشه تا بخاد انجام بده

خیلی مزخرفه

ن فقط حس مزخرفی داره

فعلا ک تا اینجا ب خوبی رسوندم

نه عزیزم

نترس دیگه مثل اون ک درد ندارع

نه اصلا فقط خودتوشل کن

نه اصلا فقط خودت رو شل نگه دار سفت کنی ممکنه دردت بیاد
در حد ۳سانت پروب رو میبره داخل

نه راحته مثل شروع رابطه یه جورایی

سوال های مرتبط

مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد