۱۱ پاسخ

نه بابا درد نداره

نه اصلا درد نداره

اصلا ترس نداره

نه عزیزم چه دردی
مگه شما رابطه نداری؟
اونم همونه همون اندازه س
استرس نداشته باش گلم

سلام ن درد نداره
ولی تو بارداری خطرناکه

نه اصلا درد نداره

نه دردنداره من تاهفته۲۰توبارداری هم انجام دادم

نفس عمیق بکش و خودت را شل بگیر

نه من ۲ بار انجام دادم اصلا درد نداشت
فقط مثانت خالی کن
پاهات شل بزار

مامانم که می‌گفت درد نداشت
یه میله دراز رو آروم میکنن تو واژن البته بستگی به دکتر سونو هم داره وحشی نباشه😁

سلام نه درد چی

سوال های مرتبط

مامان محسن💙🧿 مامان محسن💙🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان شکلات ۱و۲ مامان شکلات ۱و۲ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری