سلام دوستان سونو واژینال درد داره؟

۱۲ پاسخ

نه اصلا

نه اصلا، من هزار بار رفتم. سر دستگاهو لوبریکانت میزنه

برای طول سرویکس رفتم و خیلی آروم انجام داد برام و اصلا دردی نداشتم خداروشکر

نه عزیرم

اصلا

انجام ندادم و دوست ندارم انجام بدم اصلا

نه عزیزم

درد نداره ولی مثلا من چون خیلی ترسو و خجالتیم پنیک شدم خیلی فشار عصبی روم بود نفسم بالا نمیومد. اما دکتره خیلی با حوصله و با درک بود شمام اروم باشین درد نداره من حس تجاوز داشتم🤣🤣

نه اصلا

نه من انجام دادم اصلا خبرت نمیشه.
خیلی با معاینه فرق می کنه

چرا میخای بری

نه....

سوال های مرتبط

مامان محسن💙🧿 مامان محسن💙🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱ ماهگی
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد