من از ۷ماهگی دادم
بیشتر وقتا ماجان میدم اگر پیدا نکنم پروبیوتیک پرچرب میدم
به پسرت سویق میدی؟
من از دکترش پرسیدم مخالف بود
من امروز دکتر بودم گف به ماهان ماست دادی گفتم نه نمیدونستم اصلا میشه داد یا نه
از ۶ ماه
پرچرب باشه
من از ۷ ماهگی دادم پروبیوتیک باشه باقیش مهم نیس
من محلی میدم هیچقت شرکتی نمیدم
فرقی نمیکنه ففط پاستوریزه باشه
پروبیوتیک که خیلی خوبه
من با کته هاش میدم سون میدم
از اول هفت ماهگی دادم
من اول پروبیوتیک دادم دیگه الان پاستوریزه میدم
همراه غذاش میدم بعضا
من از ۷ ماهگی میدم به پسرم ...ماجان هم نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.