پوشک بیتا گرفتم باید سرجی باشه شورت یا با نخی هم میشه؟

۴ پاسخ

اولش سرجی

من سرجی فیکس بردم با خودم خیلی برام خوب بود کثیف بشه هم دور می‌ندازی دونه ای 23خریدم

اولش سرجی باشه بهتره
بعدش دیگه میشه نخی با نواربهداشتی بزرگ استفاده میکنی

کاش زیرش چسب داشت تا بهتر جا گیر میشد😅

سوال های مرتبط