شما ازماه چندم سیسمونی میگیرین؟؟

۱۰ پاسخ

من دو هفته پیش ی سرویس زیر نظر گرفتم تخت و کمد ۶۵ تومن امروز رفتم بگیرمش میگه ۹۹ تومن شده
وای دارم دیونه میشم اخه ینی چی😭😭😭

ببخشید ببخشید نمیخوام بترسونمتون، انشالله که به سلامت زایمان کنید
من سه سال پیش یه بارداری دوقلویی داشتم یه دختر و یه پسر، که متاسفانه ۲۴ هفته زایمان زودرس کردم و از دستشون دادم
برای اونا ما همه چی خریده بودیم حتی تخت و کمد، چون میگفتم سنگین تر میشم دیگه نمیتونم بیام بیرون و اینا، بعد از این که دست خالی برگشتیم خونه خیلی واقعا دیدن همه اون چیزا دردآور بود
الان وسیله ها تو خونه و انباری خونه مامانم ایناست، میگه تا ۹ ماه نشم نمیده بیارمشون خونه

والا من ی یک هفتس تازه شروغ کردم 4قلم گرفتم شده 5800 با ایندگرونی هروقت شروع کنی بازم عقبی

من از بعد سلفری شروع کردم هنوادامه داره

من از هفته ۶ شروع کردم خورد خورد گرفتم😂

والا بااین وضعیت گرونی ازالان بایدشروع کنیم 🫠🥴

یجوری همه چی داره گرون میشه که امروز بهتر از فرداعه🫠
انقد پشیمونم همون اولا نخریدم سیسمونی رو، هرچی زودتر شروع کنین حتی اگه جنسیت مشخص نیست اسپرت بگیرین

من منتظر انومالی‌ام، اخر ماه میرم انومالی، ایشالا همه چیز اوکی باشه،میزنم بیرون یجا میخرم

هر دفعه رفتی بیرون چیز مناسبی دیدی بگیر زمان مشخص نکن

بقیه رو ول کن با این قیمت ها از الانم شروع کنی باز نمیرسونی متاسفانه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کُنجد خانوم😻❤️ مامان کُنجد خانوم😻❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد