خانوما آب دور جنین ۱۶ زیاده ؟
بارداری فرزند پروری

۷ پاسخ

واسه من ۷ اب دور جنینم

نه گلم خوبه

منم ۲۰بودم انگار میگن خوبه

نه خوبه اتفاقا
خانما یه سوال من تو ۳۱ هفته سونو دادم زده بود اب دو جنین ۱۸ خوبه؟؟؟

من توی 32هفته سونو دادم17.5بود دکتر گفت عالی

نه خوبه

نه خوبه
تا ۲۰ عالی

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۸ ماهگی
مامان Arkan👶🏻 مامان Arkan👶🏻 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسته من مامان پسته من ۲ ماهگی
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی