خانما کسی واژینال ۳۲ بوده تو ۱۴ هفته سرویکسش؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

من ان تی 35بود بود دکتر گفت آنومالی هم چک باید بشی

عزیزم من ان تی شکمی ۳۳ بودم ولی دیروز آنومالی واژینال ۴۴ بود

بله من تل انومالی با کمک شیاف شد ۳۸ الانم ۳۶

من ۳۱ بودم توی ۱۳ هفته الانم که ۱۸ هفتمه همونه عددش
دکترم گفت طبیعی بدنت انقدره

من واژینال ۳۰بودم تو آنومالی😏

سوال های مرتبط