۴ پاسخ

آره عزیزم

اره عزیزم طبیعیه نگران نباش فقط مواظب باش تب نکنه تا صب بیدار باش حتما

بخاطر روتاویروس اگ خیلی ادامه دار شد واسه واکسن ۶ماهگی ب بهداشت بگو نزنن براش

آره پسر منم فقط روز اول اسهال شد

سوال های مرتبط