البته شهر ما هنوز تو مرحله کاپشن هستیم 😅
مارک لوپیلو بادی های سوزنی داره خیلی خیلی نازک هستن برای تابستون میتونی از اونا بگیری نمیذاره عرق کنه بچه…
بادی آستین کوتاه با دامن یا تاپ و دامن. یزد فک کنم الان خیلی گرمه
فعلا بیرون میبرم میپوشونم ولی خونه همون یدونه لباس بازم بستگی داره خونه طرف دما چطور باشه
من میپوشم روشو کمتر میپوشم
من میپوشونم
نه فقط یدونه تنش میکنم .. یا پیرهن عروسکی با شرتش .. یا شلوارک و بادی فقط .. باذی خشگل زیاد هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.