علائم دررفتگی ناف چی هست؟

۵ پاسخ

مااصطلاحا میگیم نافش افتاده
ولی بستگی داره
بعضیا اسهالم میشن اکثرا دردشکم و حالتت هوع و بیحالیه
مثلا من خودم وقتی چیزای سنگین بلندمیکنم اینجوری میشم

اگه ناف در بره چ اتفاقی میوفته؟

من ک نافم میره بعد ی مدتی حالت تهوع میگیرم و در اخر فشارم فکر میکنم افت میکنه

حالت تهوع ضعف بی‌حالی درد شکم

درد شکم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۶ ماهگی