۷ پاسخ

من ۳ تومن زدم

۶-۷تومن بازم بستگی داره به مدلش

بستگی به مدلش داره عزیزم فکر کنم از ۳ تومن شروع شه

بچه ها کانال لباس دارم تاپ شلوار زنونه لباس هایه خوشگل دخترونه کفش این ایدیمه روبیکا پیام بدین لینک بدم@Hfdhjdfv

من اینو زدم ۱۴۰۰ اجاره هپی و میز عدد شد ۱۸۰۰فک میکنم
جای دیگه پرسیدم از ۲۵۰۰ ۳۰۰تومن پایین تر نبود

تصویر

حدود پنج

من ۴۵۰۰ زدم

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۱۴ ماهگی