من یبارگی گرفتم چون پسرم وقتی میمی میخواست به هیچ صراطی مستقیم نبود
صبر زرد زدم
یبار اومد دید تلخه
چن بار شارژ کردم میومد بو میکرد عقب میرفت
خداروشکر الان ده روز تمام هست گرفتم
و منی که الان ۲۵روزه تونستم موفق بشم از شیر بگیرمش چندروز اول فقط روزو قطع کردم بعدشم شب من به سینه هام چسب برق زدم و اصلا نمیومد سمتش با اینکه خیلی وابسته بود دخترم اما موفق شدم چون رفتم خونه مامانم و اونجا همش سرگرم بود کمتر میومد سمتم اولش بخاطر حرف بقیه که زوده الان و گریه های دخترم خیلی عذاب وجدان گرفته بود وهروقت به دخترم نگاه میکردم گریم میگرفت اما الان خیلی خوشحالم که اینکارو کردم چون دخترم الان قشنگ غذاشومیخوره وداره وزن میگیره😍
بنظرم تدریجی خیلی بچه اذیت میشه تا یهویی، یهویی سختیش چند روزه
.من حدود دوهفتست یهو قطع کردم چون خوب غذا نمیخورد رژ زدم قرمز کردم با اینکه خیلی وابسته بود هر یه ساعت چن بار میخورد الان فقط شبا یه بار تو خواب میدم اونم کم کم قطع میکنم.
شیرخشک یهویی گرفتم
من دوتا بچه بزرگ کردم میگم یهویی
هیچ ضربه اییم ب بچه نمیرسونه تدریجی فقط عذاب بچه رو بیشترمیکنه
تمام
من امروز از ظهر گرفتمش از شیر،اول چسب سیاه زدم قبول نکرد،منم دلم نیومد تلخک یا فلفل بزنم،اومدم پودر دارچین زدم،قیافشو که دید دو دل شد بخوره یا نه،گفتم بخور اومد یه لیس زد دید تنده گفت نمیخوام،بردم کلی چرخوندمش عصر،تا الان بهونه نگرففته،ببینم شب موقع خواب چجوریه
دختر من شدیدا وابسته بود ،تدریجی شروع کردم ،خیلی اذیت شد ، عصبی شده بود بدخلقی میکرد نزدیک دوماه تلاش کردم نشد
تا ۸ ساعت پیش رفتم اما نشد ،بعد حنا زدم دیگه نخورد ، اذیت شد اما نه مثل تدریجی
بعد شبا تو خواب بیدار میشد میخواست میدادم
تا سه شب دادم ، شب چهارم دیگه خودش بیدار نشد چون سه روز بود در طول روز نمیخورد ، دیگه به این منوال گذشت ،خداروشکر خیلی راحت جدا شد
ملورین فوق العاده وابسته بود ،یعنی هر پنج دقیقه یبار میخورد ، غذا میخورد میومد شیر میخورد ،اب میخورد میومد شیر میخورد، من خودمو راحت کردم یدفعه جدا کردم
پسر من ب شدت وابسته بود ب جایی رسید ک دیگه غذا نمیخورد فقط شیر میخورد تدریجی هم روش جواب نمیداد منم صبرزرد گرفتم زدم بهش گفتم آقا شدی تلخ شده دیگه ی لیس زد دید تلخه دیگه نیومد سمتش چند روز هم خونه بابام واستادم ک دورش شلوغ باشه کمتر یادش بیاد دیگه خودش کلا نیومد یکی دوشی فقط گریه کرد یکم بعد خوب شد دبگه
بچه ای ک شدیدا وابستست آسیب میبینه یهویی بخوای ازش بگیری
من پسرم به شدت وابسته بود تدریجی کم کردم
هر سری نمیخواستم بهش بدم آب نمک میزدم نمیخورد
الان دیگه شیر بیداری و روزو ازش گرفتم شب مونده ک فعلا حال ندارم بگیرم😅اصلا هم اذیت نشد چون تدریجی گرفتم
اما دخترم وابسته نبود یبار تلخک زدم دیگه نخورد تمام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.