پس این پسر کی میخواد دیگه چهاردست و پا بره؟🥴😂

۵ پاسخ

پسر منم نمیره خوشبحالمون نگران نباش

عزیزم هنوز راحتیی قدر راحتیتو بدوووون

دختر من ۲ماهه میره همش دنبالشم ۲۴ساعت همه جا رو زیر ورو میکنه دیشب زیر میز ناهار خوری گیر کرده بود 🤧 جونشون سالم باشه دیر و زود راه میوفته نگران نباش بچه ها با هم فرق دارن

سینه خیز هم‌نمیره؟؟؟

ول کن خواهر، هرچی دیرتر بهتر
دور از جون عین سگ پاسوخته همش باید دنبالش بدوییم، نفس نموند برامون، ثانیه ای یجا بند نیست🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان پارسا🤎☘️ مامان پارسا🤎☘️ ۲ سالگی