۳ پاسخ

عزیزم من از ۱۹ اسفند تا الان خوابیدم!
دکترم گفت نشستن فقط واسه سرویس بهداشتی(فرنگی) و حموم کردن( ۱ الی ۲ بار در هفته با تایم ده دقیقه الی یکربع)
واسه غذا خوردن هم حالت نیمه نشسته (لم داده) روی تخت میشینم. خیلی خسته کننده ست واقعا ولی بالاخره میگذره... عشق نی نی به آدم صبر میده❤️

یکماه فقط درازکش..

دراز کش
فقط بعضا واسه نهار یا شام

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری