خانوما خیییلی گرگرفتگی دارم از چیه

۴ پاسخ

شاید از فشارت باشه پایین یا بالا نی؟؟ ی چکی کن!

موقع پریود شدن منم گرگرفتگی میگیرم خیلی احساس گرمامیکنم مال پریودته

حق داری والا خیلیییییی گرمه

چندسالته واسه یائسگی نیس یانزدیک پریودیت

سوال های مرتبط

مامان دنیز و متین🌱🤍 مامان دنیز و متین🌱🤍 ۴ سالگی
مامان مارال وتودلی💙 مامان مارال وتودلی💙 هفته بیست‌ودوم بارداری